Портфоліо
Назва
навчальної теми
Тварини навесні
Основний та другорядні навчальні предмети
Природознавство, Я і Україна
Навчальна тема
Тварини навесні
Вік учнів, клас
7-8 років, 2 клас
Стислий опис проекту
Тварини навесні
Основний та другорядні навчальні предмети
Природознавство, Я і Україна
Навчальна тема
Тварини навесні
Вік учнів, клас
7-8 років, 2 клас
Стислий опис проекту
Виконуючи цей проект впродовж місяця, учні продемонструють
знання з предмету «Я і України», природознавства. Будуть проводитися різні види
робіт. Створювати і обговорювати мультимедійні презентації, інформаційні листки
та інтерактивні веб-сайти. Учні спостерігатимуть за поведінкою тварин навесні. Результати
спостережень продемонструють у презентації.
План
План впровадженняпроекту
Навчальні цілі
Навчальні цілі
- Проект спрямований на ознайомлення учнів з історією рідного краю, тваринами, які живуть у нашому краї.
- Вивчать легенди, вірші, в яких вони оспівуються.
- Впродовж першого тижня учні познайомляться ( на уроках природознавства і в позашкільній діяльності, організованій вчителем) з видами тварин.
- В кінці тижня цифрові фотографії будуть збиратися в спеціальну папку, доступну на локальному сервері для використання учнями у їх PowerPoint презентаціях.
Опис оцінювання
На початку навчального проекту
- ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
- обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,пропонування власних способів вирішення проблемних питань
Наприкінці проекту
- захист власних проектів, оцінювання створеної учнівської презентації, веб - сторінки, оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей
Діяльність учнів
На початку учні отримують завдання від учителя у формі
учительського буклету та обговорюють хід проекту. Для його виконання вони
об’єднуються в 3 групи. Кожна група обговорює своє завдання , планує його та
складає сценарій своєї роботи. Створюють схему діяльності та розподіляють між
собою обов’язки.
- Далі вони досліджують матеріали в бібліотеках, друковані та електронні публікації. Під керівництвом вчителя створюють власну презентацію Power Point за шаблоном, де висвітлюють результати свого дослідження.
- Діяльність учнів буде пов’язана з публікаціями, яка спонукатиме їх до критичного мислення, вміння добирати ілюстративний матеріал, робити висновки.
- Впродовж другого тижня на уроці буде проводитись серія навчальних ігор та вправ, які надаватимуть учням досвід. Діти повинні будуть знайти в літературі та на веб - порталах інформацію про тварин навесні.
- На четвертому тижні учні працюватимуть в малих групах, щоб обрати спільну задачу, про яку вони робитимуть свою веб-сторінку, використовуючи Publisher. Ця веб-сторінка дозволить побачити результат роботи учнів іншим учням, батькам, учням з інших шкіл.
Відомості
про автора
Ім'я, прізвище
Ім'я, прізвище
Тертична Інна
Сергіївна
Фах,
навчальний предмет
ФАХ: вчитель початкових класів та англійської мови
НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ: вчитель початкових класів
Навчальний заклад
СВИДІВОЦЬКА ЗОШ І - ІІІ СТ. ЧЕРКАСЬКИЙ РАЙОН ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ
Місто\село, район, область
Контактні дані
Terticha85@gmail.com
Відомості
про тренінг
Дати проведення тренінгу
11 – 23 червня 2012 року
Місце проведення тренінгу
Свидівоцька
загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
Тренери
Руденко Ірина
Анатоліївна
Комментариев нет:
Отправить комментарий